Vaš seznam želja je prazen

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne prodaje Bo-moj so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Cene

Vse cene so izražene v EUR. V primeru znižanja cen artiklov iz komisijske prodaje, velja akcijska cena na posamezen artikel / komplet. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cenik dostave

Cena navadne poštnine / poštnine brez sledenja po Sloveniji znaša 3.90€, cena poštnine s sledenjem znaša 5.00€. BREZPLAČNA DOSTAVA je pri nakupu NAD 50 evrov. Imamo torej možnost pošiljanja navadno, na željo in odgovornost stranke (označite navadno poštnino na vašo odgovornost, pri oddaji povpraševanja). Za primer izgubljene navadne pošiljke oz. pošiljke brez sledenja ali navadnega paketa ne odgovarjamo.

Trajanja dostave: 1-3 delovne dni

Sprejemamo nakazilo na tekoči račun podjetja. Naročeno blago se odpremi po prejemu nakazila na tekoči račun podjetja, oz. najkasneje v roku treh delovnih dni (izredne razmere). Možen tudi osebni prevzem, po predhodnem dogovoru v Slovenski Bistrici na našem naslovu. V primeru osebnega prevzema v opombo pri oddaji povpraševanja napišete “osebni prevzem”, ter vas kontaktiramo glede prevzema. Naročilo se tudi v primeru osebnega prevzema poravna na tekoči račun podjetja. Z gotovino ne poslujemo.

Možnosti plačila

-nakazilo preko spletne banke

-plačilnega preko obrazca UPN (na pošti ali banki)

Podatki za plačilo:

IBAN: SI56 6100 0001 7625 053
Banka: DELAVSKA HRANILNICA
Naziv : Spletna prodaja BO-MOJ, Mojca Šega s.p.
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
Referenca: SI00 (številka povpraševnja)

BIC: HDELSI22

Izdaja računa

Ob vsakem nakupu izdamo račun, ki ga priložimo k pošiljki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (stroški poštnine, v primeru pošiljanja po pošti).

Kupoprodajna pogodba

Splošni pogoji so del kupoprodajne pogodbe. Kupec, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v fizični obliki v pošiljki. Kupoprodajna pogodba v obliki povpraševanja je v elektronski obliki shranjena na elektronski pošti prodajalca.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi povpraševanja). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kupec se za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, identificira pri oddaji povpraševanja ob naročilu izdelka. Identifikacijski podatki naročnika se štejejo kot pravilni in resnični. Naročnik je v postopku oddaje naročila opozorjen, da se z oddajo naročila strinja z načinom plačila, da je v primeru izbire navadne poštnine, pošiljanje na njegovo odgovornostm, ter z možnostjo, da vsi izbrani artikli niso nujno na razpolago. Po določilih Obligacijskega zakonika je pogodba sklenjena in veljavna, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe (razpoložljivih izdelkih, stroški poštnine).

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo – v vašem primeru preko spleta, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Natisnete in izpolneteOdstopni obrazec ,ter ga izpolnjenega in skeniranega pošljete na mojca@bo-moj.si, original pa priložite v pošiljko, skupaj s KOPIJO RAČUNA, izdelkom/ki. Šteje se, da je odstop pravočasen, če je pošiljka oddana v roku (rok začne teči en dan po dnevu prevzema naročenega artikla). Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek poštnine za vračila blaga. Potrošnik vrne blago na svoje stroške, kot PRIPOROČENO pošiljko. Paketov z odkupnino podjetje ne prevzema.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe. Vračila se nakazujejo izključno na transakcijski račun. Potrošniku se v primeru vračila celotnega naročila vrnejo vsa prejeta plačila. V primeru vračila zgolj določenega blaga iz naročila, se potrošniku vrne le kupnina tega / teh izdelkov. Kupec ima možnost znesek vračila koristit tudi kot dobropis. V primeru koriščenja kot dobropis se na obrazcu označi z X.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne najpozneje v 14 dneh, od posesti blaga.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini (takšnega kot je iz naše strani prejel), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga (preveri se, če je artikel v enakem stanju, kot je bil poslan, ter s pripadajočo etiketo s šifro in ceno). Vračilo je opravljeno najkasneje v 14 dneh.

Vrnjeno blago pošljite PRIPOROČENO na naslov poslovne enote podjetja:

Bo-moj, Mojca Šega s.p.

Kopališka ulica 62

2310 Slovenska Bistrica

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot : (podjetje izpostavlja, le člene, ki se dotikajo njegove prodaje)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

– o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,

– o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

– o blagu pridobljenem na sklenjenih javnih dražbah,

– o blagu, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe,

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti, kot so bile opisane.

Kupec lahko v primeru ugotovoljene napake na izdelku, oziroma ob ugotovljeni poškodbi blaga, v 14 dneh od posesti le tega vrne ponudniku, le ta pa mu vrne kupnino (v primeru da je to edini naročen izdelek s strani kupca, se kupcu vrnejo vsa prejeta plačila). Ponudnika se pred pošiljanjem blaga obvesti o napaki (mojca@bo-moj.si) s priloženimi fotografijami in opisom napake.

Naročilo in komunikacija.

Komunikacija je možna preko sporočil (FB) in preko e-maila (mojca@bo-moj.si). NAROČILO pa se odda preko poslanega povpraševanja na spletni strani (več informacij glede oddaje povpraševanja najdete pod zavihkom nakupovanje). Plačilo podjetje čaka 2 delovna dneva. O odstopu od nakupa obvezno obvestite podjetje pravočasno. Za potrjeno rezervacijo / nakup se smatra priloženo potrdilo o plačilu, oz. vidno nakazilo na transakcijskem računu podjetja.

Garancija

Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.

Varovanje osebnih podatkov

Informacije v zvezi varovanja osebnih podatkov najdete pod zavihkom “Zasebnost in piškotki”.

Jezik

Podjetje posluje v slovenskem jeziku. Sklenitev pogodbe je možna le v slovenskem jeziku.

Pošiljanje po EU

Podjetje kupcu daje možnost pošiljanja naročila v članice EU, v primeru, da kupec želi pošiljko v drugo državo članice EU, naj kontaktira prodajalca na e-mail mojca@bo-moj.si da preverimo in sporočimo ceno poštnine.

Pritožbe in spori

Pritožbo lahko kupec odda po elektronski poštni naslov mojca@bo-moj.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Novem mestu.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) se uporabnika informira o možnosti izvensodnega reševanja morebitnih sporov. Uporabnik lahko v skladu s tem zakonom sproži postopek za reševanje izvensodnega spora pri izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS):

  • Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana; E-naslov: info@ecdr.si , Tel. št. +386 8 20 56 590

V primeru, da se uporabnik s pritožbo obrne neposredno na prodajalca in pritožbi ni ugodeno z notranjimi postopki prodajalca za reševanje pritožb, mu prodajalec pošlje informacijo o izbranem IRPS na trajnem nosilcu podatkov skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe. Več informacij o SRPS: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO6843

Platforma za reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Politika uporabe piškotkov

Informacije najdete v zavihku Zasebnost in piškotki.

X