Vaš seznam želja je prazen

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne prodaje Bo-moj so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Cene

Vse cene so izražene v EUR. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog, v primeru znižanja cen artiklov iz komisijske prodaje, velja akcijska cena na posamezen artikel. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cenik dostave

Cena poštnine artiklov po Sloveniji znaša do 500g: 2.50€, nad 500g: 3,50€. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 50 evrov. Imamo možnost tudi pošiljanja navadno, na željo in odgovornost stranke (po predhodnem dogovoru). Strošek navadne poštnine se določa glede na težo naročenih izdelkov. Za primer izgubljene navadne pošiljke ali paketa ne odgovarjamo.

Trajanja dostave: 1-3 delovne dni

Sprejemamo nakazilo na tekoči račun podjetja. Naročeno blago se odpremi po prejemu nakazila na tekoči račun podjetja, oz. najkasneje v roku treh delovnih dni (izredne razmere). Možen tudi osebni prevzem, po predhodnem dogovoru (Ljubljana – Črnuče).

Možnosti plačila

-nakazilo preko spletne banke

-plačilnega preko obrazca UPN (na pošti ali banki)

Podatki za plačilo:

IBAN: SI56 6100 0001 7625 053
Banka: DELAVSKA HRANILNICA
Naziv : Spletna prodaja BO-MOJ, Mojca Šega s.p.
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
Referenca: SI00

BIC: HDELSI22

Izdaja računa

Ob vsakem nakupu izdamo račun, ki ga priložimo k pošiljki.

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo – v vašem primeru preko spleta, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, so stroški poštnine v njegovo smer in neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik vrne blago na svoje stroške, kot PRIPOROČENO pošiljko. Paketov z odkupnino podjetje ne prevzema.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 10-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila se nakazujejo izključno na transakcijski račun. Potrošniku se vrne znesek kupnine, zmanjšan za stroške poštnine.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne najpozneje v 14 dneh (rok za vračilo blaga).

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Blago pošljete kot PRIPOROČENO pošiljko.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot : (podjetje izpostavlja, le člene, ki se dotikajo njegove prodaje)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

– o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,

– o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

– o blagu pridobljenem na sklenjenih javnih dražbah,

– o blagu, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe,

Vrnjeno blago pošljite na naslov podjetja:
Spletna prodaja, Bo-moj, Mojca Šega s.p.

Drska 46

8000 Novo mesto

O odstopu ponudnika obvestite preko URADNEGA sporočila (E-MAIL). Navedete številko računa, ki ste ga prejeli v pošiljki, vaše podatke (skupaj s TRR), ter šifro artikla, katerega boste vrnili. V POŠILJKO PRILOŽITE RAČUN!

STVARNA NAPAKA

Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Naročilo in komunikacija.

Naročilo in komunikacija je možna preko sporočil (FB), preko poslanega povpraševanja na spletni strani, preko LIVE CHAT-a na spletni strani in preko e-maila (mojca@bo-moj.si). Plačilo podjetje čaka 2 delovna dneva, o odstopu obvezno obvestite podjetje pravočasno. Za potrjeno rezervacijo / nakup se smatra priloženo potrdilo o plačilu, oz. vidno nakazilo na transakcijskem računu podjetja.

Pritožbe in spori

Pritožbo lahko kupec odda po elektronski poštni naslov mojca@bo-moj.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Novem mestu.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

X